Viimeisessä yleisessä kokouksessa pohdittiin Kitaksentien ja Storuddintien osakkaiden erilaista tilannetta. Lähtökohtaisesti aiempi ajatus siitä, että kummankin tien osakaskunta hoitaisi oman Lue lisää [...] Kaksi erillistä tiekuntaa – olisiko parempi?
Vastaa
Viimeisessä yleisessä kokouksessa pohdittiin Kitaksentien ja Storuddintien osakkaiden erilaista tilannetta. Lähtökohtaisesti aiempi ajatus siitä, että kummankin tien osakaskunta hoitaisi oman Lue lisää [...]
Lumet ovat nyt tieltä sulanneet. Metsää on myös Storuddintien lähistöltä muutamassa kohdassa kadonnut runsaasti talven aikana. Kuoppia, aaltoja ja nimismiehen kiharaa yms. löytyy nyt teiltä
Tiekunnan laskut on laitettu matkaan tänään. 14 on postitettu vanhanaikaisesti ja loput sähköpostitse. Laskun eräpäivä on 28.12.23.
Laskussa on tiemaksu 23-24 ja sen lisäksi 30 € hallintomaksu